Y U H A N I S S Y A E E R A R A R A ♣ !
The Queen


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 S T A L K E R
I'M BIG ENOUGH AND I SEE WORSE
just follow this site
tuto request are open <3
thank you

. tagboard .


URL only and not your email
harsh words are not allowed
thank you for visiting.

old stories.


big thanks.
Template by Aisyah Fatimah .
Edited by the owner .
search things from mr&mrs google .
resepi : roti gulung sosej
22.10.14 | 0 comments


lama tak update resepi ken . hihi act , anis teringin nak makan roti gulung ni . tu yang buat tu . haha jom try jom .

bahan-bahan

- roti (  roti apa pun tak pe , tapi anis suka gardenia . hihi )
- sosej / isi ketam ( ikot citarasa korang k )
- telur
- serbuk roti ( kalau tak ada , guna oat pun boleh )
- lada itam ( sebagai perisa je )

cara-cara

1. ambil roti , gelekkan roti tu bagi nipis . 
2. ambil sosej / isi ketam , letak atas roti dan taburkan sedikit lada itam sebagai perisa . 
3. gulung sosej / isi ketam dengan roti.
4 . celupkan roti gulung dengan telur . then tabuhkan serbuk roti ke atasnya sampai rata k . 
5. panaskan minyak . goreng roti gulung ( minyak tu bagi banyak )
6. bila dah masak . toskan dan sedia di hidangkan.

p/s : gunakan bancuhan tepung dengan telur untuk lekatkan roti gulung . alaa , macam gam tu . supaya time proses menggoreng roti tak terbuka gulungan tu k .







©Copyright deserved 2012-2013. | All right reserved Y U H A N I S S Y A E E R A | powered by Blogger!!